REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin okre艣la og贸lne warunki, zasady oraz spos贸b sprzeda偶y prowadzonej przez E-WELLMEDICA Sp贸艂ka z ograniczona odpowiedzialno艣ci膮 z siedzib膮 w Warszawie pod adresem ul. Osma艅ska 12, 02-823 Warszawa, wpisan膮 do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy w Warszawie dla m.st. Warszawy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego, pod numerem KRS: 0000875677 NIP: 9512512009, REGON: 38779142100000, o kapitale zak艂adowym w wysoko艣ci 5.000,00 z艂, za po艣rednictwem Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem: sanbello.pl (zwanego dalej: 鈥濻klepem Internetowym鈥), a tak偶e okre艣la zasady i warunki 艣wiadczenia przez E-Wellmedica Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 z siedzib膮 w Warszawie us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮.

搂 1 Definicje

1. Punkt Odbioru - oznacza miejsca przeznaczone do odbioru osobistego, zlokalizowane pod adresami:

- Punkt dermokosmetyczny Cosmedica ul. Magiczna 22 Warszawa,

- Punkt dermokosmetyczny Cosmedica ul. Malczewskiego 48/50 Warszawa,

- Punkt dermokosmetyczny Cosmedica ul. Przyokopowa 33 Warszawa

2. Dni robocze - oznaczaj膮 dni tygodnia od poniedzia艂ku do pi膮tku, z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Dostawa - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 polegaj膮c膮 na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawc臋, za po艣rednictwem Dostawcy, Towaru okre艣lonego w zam贸wieniu.

4. Dostawca - oznacza podmiot, z kt贸rym wsp贸艂pracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towar贸w, tj.:

a. firm臋 kuriersk膮;

b. InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie, 艣wiadcz膮ca us艂ugi Dostawy i obs艂ugi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat).

5. Has艂o - oznacza ci膮g znak贸w literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji , wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dost臋pu do Konta Klienta.

6. Klient - oznacza podmiot, na rzecz kt贸rego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mog膮 by膰 艣wiadczone us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 lub z kt贸rym zawarta mo偶e by膰 Umowa sprzeda偶y.

7. Dane osobowe Klienta 鈥 oznacza dane dotycz膮ce os贸b fizycznych dokonuj膮cych czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z ich dzia艂alno艣ci膮, os贸b fizycznych prowadz膮cych we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮 oraz os贸b fizycznych reprezentuj膮cych osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieb臋d膮ce osobami prawnymi, kt贸rym ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, prowadz膮ce we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

8. Konsument - oznacza osob臋 fizyczn膮 dokonuj膮c膮 z przedsi臋biorc膮 czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

9. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla ka偶dego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawc臋, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy 艣wiadczenia us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta.

10. Przedsi臋biorca - oznacza osob臋 fizyczn膮, osob臋 prawn膮 lub jednostk臋 organizacyjn膮 nieb臋d膮c膮 osob膮 prawn膮, kt贸rej ustawa przyznaje zdolno艣膰 prawn膮, prowadz膮c膮 we w艂asnym imieniu dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮 lub zawodow膮 i dokonuj膮c膮 czynno艣ci prawnej zwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

11. Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin.

12. Rejestracja - oznacza czynno艣膰 faktyczn膮 dokonan膮 w spos贸b okre艣lony w Regulaminie, wymagan膮 dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalno艣ci Sklepu Internetowego.

13. Sprzedawca - oznacza E-Wellmedica Sp. z o.o. z siedzib膮 w Warszawie (02-823), ul. Osma艅ska 12, NIP 9512512009, REGON 38779142100000, wpisan膮 do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0000875677, o kapitale zak艂adowym w wysoko艣ci 5.000,00 z艂, b臋d膮c膮 jednocze艣nie w艂a艣cicielem Sklepu Internetowego.

14. Strona Sklepu Internetowego - oznacza strony internetowe, pod kt贸rymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, dzia艂aj膮c w domenie sanbello.pl.

15. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawc臋 za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, mog膮cy by膰 przedmiotem Umowy sprzeda偶y.

16. Trwa艂y no艣nik - oznacza materia艂 lub narz臋dzie umo偶liwiaj膮ce Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobi艣cie do niego, w spos贸b umo偶liwiaj膮cy dost臋p do informacji w przysz艂o艣ci przez czas odpowiedni do cel贸w, jakim te informacje s艂u偶膮, i kt贸re pozwalaj膮 na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

17. Umowa sprzeda偶y - oznacza umow臋 sprzeda偶y zawart膮 na odleg艂o艣膰, na zasadach okre艣lonych w Regulaminie, mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.

18. Polityka Prywatno艣ci - oznacza zasady przetwarzania danych osobowych Klient贸w pozyskanych za po艣rednictwem Strony Sklepu Internetowego prowadzonej przez Sprzedawc臋 pod adresem sanbello.pl.

19. Administrator - oznacza administratora danych osobowych Klient贸w, kt贸rym jest E-Wellmedica Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 z siedzib膮 w Warszawie (02-823, Warszawa), ul. Osma艅ska 12, wpisana do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego prowadzonego przez S膮d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod numerem KRS 0000875677, NIP: 9512512009, REGON: 38779142100000, o kapitale zak艂adowym 5.000 z艂.

20. RODO 鈥 oznacza Rozporz膮dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych).

21. Pliki cookies 鈥 oznacza zapisywane pliki na urz膮dzeniu ko艅cowym osoby odwiedzaj膮cej Sklep Internetowy, je偶eli przegl膮darka internetowa na to pozwala zwykle zawieraj膮ce nazw臋 domeny, z kt贸rej pochodzi, sw贸j 鈥瀋zas wyga艣ni臋cia" oraz indywidualn膮, losowo wybran膮 liczb臋 identyfikuj膮c膮 ten plik. Informacje zbierane za pomoc膮 plik贸w tego typu pomagaj膮 dostosowywa膰 oferowane przez Administratora produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb os贸b odwiedzaj膮cych Sklep Internetowy oraz umo偶liwiaj膮 opracowywanie og贸lnych statystyk odwiedzin prezentowanych produkt贸w w Sklepie Internetowym.

22. Adres IP - oznacza numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzaj膮cej Sklep Internetowy przez dostawc臋 us艂ug internetowych. Numer IP umo偶liwia dost臋p do Internetu. W wi臋kszo艣ci przypadk贸w jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia si臋 przy ka偶dym po艂膮czeniu z Internetem i z tego powodu traktowany jest powszechnie, jako nieosobista informacja identyfikuj膮ca.

搂 2 Postanowienia og贸lne i korzystanie z Sklepu Internetowego

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym maj膮tkowe prawa autorskie, prawa w艂asno艣ci intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Sklepu Internetowego, a tak偶e do wzorc贸w, formularzy, logotyp贸w zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyj膮tkiem logotyp贸w i zdj臋膰 prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towar贸w, do kt贸rych to prawa autorskie nale偶膮 do podmiot贸w trzecich) nale偶膮 do Sprzedawcy, a korzystanie z nich mo偶e nast臋powa膰 wy艂膮cznie w spos贸b okre艣lony i zgodny z Regulaminem oraz za zgod膮 Sprzedawcy wyra偶on膮 na pi艣mie.

2. Sprzedawca do艂o偶y stara艅, aby korzystanie z Sklepu Internetowego by艂o mo偶liwe dla u偶ytkownik贸w Internetu z u偶yciem wszystkich popularnych przegl膮darek internetowych, system贸w operacyjnych, typ贸w urz膮dze艅 oraz typ贸w po艂膮cze艅 internetowych. Minimalne wymagania techniczne umo偶liwiaj膮ce korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przegl膮darka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub Firefox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z w艂膮czon膮 obs艂ug膮 j臋zyka Javascript, akceptuj膮ca pliki typu 鈥瀋ookies鈥 oraz 艂膮cze internetowe o przepustowo艣ci co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest responsywna i dynamicznie dopasowuje si臋 do ka偶dej rozdzielczo艣ci ekranu.

3. Sprzedawca stosuje mechanizm plik贸w "cookies", kt贸re podczas korzystania przez Klient贸w ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane s膮 przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urz膮dzenia ko艅cowego Klienta. Stosowanie plik贸w "cookies" ma na celu poprawne dzia艂anie Strony Internetowej Sklepu na urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w. Mechanizm ten nie niszczy urz膮dzenia ko艅cowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urz膮dzeniach ko艅cowych Klient贸w ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urz膮dzeniach. Ka偶dy Klient mo偶e wy艂膮czy膰 mechanizm 鈥瀋ookies鈥 w przegl膮darce internetowej swojego urz膮dzenia ko艅cowego. Sprzedawca wskazuje, 偶e wy艂膮czenie 鈥瀋ookies鈥 mo偶e jednak spowodowa膰 utrudnienia lub uniemo偶liwi膰 korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

4. W celu z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

5. W celu z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym przez telefon, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.

6. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta tre艣ci o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych przez Sprzedawc臋, w spos贸b sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszaj膮cy dobra osobiste os贸b trzecich.

7. Sprzedawca o艣wiadcza, i偶 publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 wi膮za膰 mo偶e si臋 z zagro偶eniem pozyskania i modyfikowania danych Klient贸w przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosowa膰 w艂a艣ciwe 艣rodki techniczne, kt贸re zminimalizuj膮 wskazane wy偶ej zagro偶enia. W szczeg贸lno艣ci powinni stosowa膰 programy antywirusowe i chroni膮ce to偶samo艣膰 korzystaj膮cych z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca si臋 do Klienta z pro艣b膮 o udost臋pnienie mu w jakiejkolwiek formie Has艂a.

8. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasob贸w i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta dzia艂alno艣ci, kt贸ra narusza艂aby interes Sprzedawcy, tj. dzia艂alno艣ci reklamowej innego przedsi臋biorcy lub produktu, dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci nie zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Sprzedawcy, dzia艂alno艣ci polegaj膮cej na zamieszczaniu tre艣ci nieprawdziwych lub wprowadzaj膮cych w b艂膮d.

9. W ofercie Sklepu Internetowego znajduj膮 si臋 suplementy diety, a tak偶e produkty kosmetyczne i piel臋gnacyjne dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i posiadaj膮ce wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty. Wszystkie produkty dost臋pne w Sklepie s膮 nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zosta艂y legalnie wprowadzone na rynek polski.

搂 3 Rejestracja

1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowi膮zany jest dokona膰 nieodp艂atnej Rejestracji na stronie internetowej sanbello.pl

2. Rejestracja nie jest konieczna do z艂o偶enia zam贸wienia w Sklepie Internetowym. Klient mo偶e z艂o偶y膰 Zam贸wienie bez dokonania Rejestracji, po zapoznaniu si臋 z niniejszym Regulaminem oraz po akceptacji ich tre艣ci poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

3. W celu Rejestracji, Klient powinien wype艂ni膰 formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu i przes艂a膰 wype艂niony formularz rejestracyjny drog膮 elektroniczn膮 do Sprzedawcy poprzez wyb贸r odpowiedniej funkcji znajduj膮cej si臋 w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Has艂o.

4. Dokonuj膮c Rejestracji Klient sk艂ada o艣wiadczenie o zapoznaniu si臋 z niniejszym Regulaminem. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem koniecznym do dokonania Rejestracji

5. Klient ma mo偶liwo艣膰 uzyskania dost臋pu (logowania), z wykorzystaniem loginu oraz has艂a u偶ywanego przy dost臋pie do Konta Klienta na Stronie Internetowej Apteki apteka.comsedica.pl, do Konta Klienta na Stronie Sklepu Internetowego prowadzonego przez Sprzedawc臋 w domenie sanbello.pl.

6. Przekazuj膮c swoje dane w ramach korzystania z Apteki Internetowej apteka.cosmedica.pl, Klient ma obowi膮zek podawania informacji prawdziwych. Klient nie mo偶e przekazywa膰 tre艣ci niezgodnych z prawem oraz jest zobowi膮zany do:

a. niedostarczania i nieprzekazywania tre艣ci zabronionych przez przepisy prawa, np. tre艣ci propaguj膮cych przemoc, znies艂awiaj膮cych lub naruszaj膮cych dobra osobiste i inne prawa os贸b trzecich,

b. korzystania z Sklepu Internetowego w spos贸b niezak艂贸caj膮cy jego funkcjonowania, w szczeg贸lno艣ci poprzez u偶ycie okre艣lonego oprogramowania lub urz膮dze艅,

c. niepodejmowania dzia艂a艅 takich jak: rozsy艂anie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezam贸wionej informacji handlowej (spam),

d. korzystania z wszelkich tre艣ci zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie w艂asnego u偶ytku osobistego,

e. korzystania z Sklepu Internetowego w spos贸b zgodny z przepisami obowi膮zuj膮cego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a tak偶e z og贸lnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

7. W trakcie Rejestracji Klient mo偶e dobrowolnie wyrazi膰 zgod臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach handlowych i marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyra藕nie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, podstawie prawnej przetwarzania, rodzaju zbieranych danych osobowych, o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych, okresie przechowywania danych, o dobrowolno艣ci podania danych osobowych oraz o prawie do cofni臋cia zgody w dowolnym momencie, a tak偶e o innych prawach przys艂uguj膮cych Klientowi na podstawie przepis贸w Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych- RODO).

8. Wyra偶enie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach handlowych i marketingowych nie warunkuje mo偶liwo艣ci zawarcia ze Sprzedawc膮 umowy o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda mo偶e by膰 w ka偶dej chwili cofni臋ta, poprzez z艂o偶enie Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia Klienta. O艣wiadczenie mo偶e zosta膰 przyk艂adowo przes艂ane za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy: [email protected]

9. Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawc臋. Z t膮 chwil膮 zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Prowadzenie Konta Klienta, za艣 Klient uzyskuje mo偶liwo艣膰 dost臋pu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

搂 4 Zam贸wienia

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowi膮 oferty Sprzedawcy w rozumieniu art. 66 i art. 661 Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klient贸w do sk艂adania ofert zawarcia Umowy sprzeda偶y.

2. Klient mo偶e sk艂ada膰 zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.

3. Klient mo偶e sk艂ada膰 zam贸wienia w Sklepie Internetowym za po艣rednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu.

4. Towar oferowany przez Sprzedawc臋 w Sklepie Internetowym jest fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych, wprowadzony na polski rynek zgodnie z przepisami prawa. Sprzedawca dok艂ada najwy偶szej staranno艣ci, aby oferowane przez niego Towary spe艂nia艂y wysokie wymogi jako艣ciowe i standardy przyj臋te przez Sprzedawc臋 we wszelkich formach sprzeda偶y.

5. Klient sk艂adaj膮cy zam贸wienie za po艣rednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zam贸wienie wybieraj膮c Towar, kt贸rym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zam贸wienia nast臋puje przez wyb贸r polecenia 鈥濪O KOSZYKA鈥 pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient dokonuje wyboru sposobu Dostawy oraz formy p艂atno艣ci, a nast臋pnie przechodzi do formularza zam贸wienia, w kt贸rym okre艣la:

a. imi臋 i nazwisko Klienta albo nazw臋 i adres Klienta, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego;

b. imi臋 i nazwisko albo nazw臋 i adres odbiorcy, jego numer telefonu kontaktowego, je偶eli dane te nie s膮 zgodne z danymi, o kt贸rych mowa w 搂 4 ust. 5 lit. a.

6. Klient sk艂ada zam贸wienie przez wys艂anie formularza zam贸wienia do Sprzedawcy, wybieraj膮c na Stronie Internetowej Sklepu przycisk 鈥瀂amawiam z obowi膮zkiem zap艂aty鈥. Ka偶dorazowo przed wysy艂k膮 zam贸wienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o 艂膮cznej cenie za wybrany Towar i Dostaw臋, jak te偶 o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y.

7. Klient sk艂adaj膮cy zam贸wienie za po艣rednictwem telefonu, wykorzystuje do tego numer telefoniczny podany przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu. Podczas rozmowy telefonicznej Klient wskazuje Sprzedawcy nazw臋 Towaru spo艣r贸d Towar贸w znajduj膮cych si臋 na Stronie Internetowej Sklepu, ilo艣膰 Towaru jak膮 chcia艂by zam贸wi膰 oraz okre艣la spos贸b i adres Dostawy oraz form臋 p艂atno艣ci, a tak偶e wskazuje, wedle wyboru, sw贸j adres poczty elektronicznej albo adres korespondencyjny w celu potwierdzenia przez Sprzedawc臋 tre艣ci proponowanej umowy oraz potwierdzenia zam贸wienia 鈥 w razie gdyby dosz艂o do zawarcia Umowy sprzeda偶y pomi臋dzy Klientem, a Sprzedawc膮. Ka偶dorazowo podczas rozmowy telefonicznej, Sprzedawca informuje Klienta o cenie 艂膮cznej wybranych Towar贸w oraz 艂膮cznym koszcie wybranego sposobu Dostawy, a tak偶e o wszystkich dodatkowych kosztach jakie Klient zobowi膮zany by艂by ponie艣膰, gdyby dosz艂o do zawarcia Umowy sprzeda偶y.

8. Po zawarciu Umowy sprzeda偶y za po艣rednictwem telefonu, Sprzedawca prze艣le na Trwa艂ym no艣niku, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny, informacj臋 zawieraj膮c膮 potwierdzenie warunk贸w Umowy sprzeda偶y. Potwierdzenie zawiera w szczeg贸lno艣ci: okre艣lenie Towaru b臋d膮cego przedmiotem Umowy sprzeda偶y, jego cen臋, koszt Dostawy i informacj臋 o wszelkich innych kosztach jakie Klient zobowi膮zany jest ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y.

9. Z艂o偶enie zam贸wienia stanowi z艂o偶enie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzeda偶y Towar贸w b臋d膮cych przedmiotem zam贸wienia.

10. Po z艂o偶eniu zam贸wienia, Sprzedawca niezw艂ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocze艣nie przyjmuje zam贸wienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zam贸wienia i jego przyj臋cie do realizacji nast臋puje poprzez przes艂anie przez Sprzedawc臋 klientowi stosownej wiadomo艣ci e-mail na podany w trakcie sk艂adania zam贸wienia adres poczty elektronicznej Klienta, kt贸ra zawiera co najmniej o艣wiadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zam贸wienia i o jego przyj臋ciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzeda偶y. Z chwil膮 otrzymania przez Klienta powy偶szej wiadomo艣ci e-mail zostaje zawarta umowa sprzeda偶y mi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮.

11. Brak potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia oznacza, i偶 zam贸wienie to mog艂o nie zosta膰 przyj臋te do realizacji, za艣 umowa sprzeda偶y nie zosta艂a zawarta.

12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy lub anulowania realizacji zam贸wienia z艂o偶onego przez Klienta, kt贸ry wcze艣niej nie odebra艂 zam贸wionego towaru , nieterminowo regulowa艂 nale偶no艣ci za zam贸wiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczno艣膰 zam贸wienia budzi uzasadnion膮 w膮tpliwo艣膰. O odmowie lub anulowaniu realizacji zam贸wienia Klient zostanie powiadomiony za po艣rednictwem wiadomo艣ci e-mail, wys艂anej na adres mailowy wskazany podczas z艂o偶enia zam贸wienia.

13. Zam贸wienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, 偶e towar jest dost臋pny w magazynie. W przypadku niedost臋pno艣ci cz臋艣ci towar贸w obj臋tych zam贸wieniem, Sprzedawca wy艣le do Klienta wiadomo艣膰 na adres e-mail podany przez Klienta, b膮d藕 skontaktuje si臋 telefonicznie z pro艣b膮 o podj臋cie decyzji, dotycz膮cej dalszego post臋powania w sprawie zam贸wienia.

14. Sprzedawca uznaje za wi膮偶膮ce podanie przez Klienta adresu dostawy, pod kt贸ry ma zosta膰 wys艂ana paczka, na etapie sk艂adania zam贸wienia. Sprzedawca zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 zmiany adresu dostawy na pro艣b臋 Klienta, do momentu kiedy przesy艂ka znajduje si臋 w posiadaniu Sprzedawcy. Po przej臋ciu przesy艂ki przez kuriera, nie jest mo偶liwa zmiana adresu dostawy.

15. W przypadku podania przez Klienta nieprawid艂owego adresu dostawy oraz odebrania przesy艂ki przez odbiorc臋 pod wskazanym adresem przesy艂k臋 uwa偶a si臋 za dor臋czon膮 prawid艂owo. W przypadku niedor臋czenia przesy艂ki z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawc臋 i zwrotu jej do nadawcy, koszt powt贸rnego nadania zam贸wionego towaru ponosi ponownie Klient. Na wskazany koszt sk艂ada si臋: koszt przesy艂ki zwrotnej oraz koszt kolejnego nadania.

16. Umowa sprzeda偶y zawarta pomi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮 zawarta za pomoc膮 Strony Internetowej Sklepu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zam贸wienia. Miejscem spe艂nienia 艣wiadczenia jest adres Dostawy wskazany przez Klienta, z zastrze偶eniem Towar贸w odbieranych osobi艣cie przez Klient贸w, w przypadku kt贸rych miejscem spe艂nienia 艣wiadczenia jest Punkt Odbioru, oraz Towar贸w dostarczanych za po艣rednictwem InPost Paczkomaty sp. z o.o., w przypadku kt贸rych miejscem spe艂nienia 艣wiadczenia jest adres paczkomatu wybranego przez Klienta w trakcie sk艂adania zam贸wienia.

17. Po zawarciu Umowy sprzeda偶y, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesy艂aj膮c je na Trwa艂ym no艣niku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub sk艂adania zam贸wienia adres.

搂 5 P艂atno艣ci

1. Ceny na Stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy danym Towarze wyra偶one s膮 w walucie polskiej, obejmuj膮 podatek VAT (stanowi膮 ceny brutto) i nie zawieraj膮 informacji odno艣nie koszt贸w Dostawy i wszelkich innych koszt贸w, kt贸re Klient b臋dzie zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y, o kt贸rych Klient b臋dzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i sk艂adaniu zam贸wienia.

2. Wi膮偶膮ce dla Stron s膮 ceny obowi膮zuj膮ce w chwili sk艂adania Zam贸wienia przez Klienta nawet gdyby po z艂o偶eniu Zam贸wienia, a przed dokonaniem P艂atno艣ci, uleg艂y one zmianie.

3. Klient mo偶e wybra膰 nast臋puj膮ce formy p艂atno艣ci za zam贸wione Towary:

a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia oraz po wp艂yni臋ciu 艣rodk贸w na rachunek bankowy Sprzedawcy);

b. karta p艂atnicza lub przelew bankowy poprzez zewn臋trzny system p艂atno艣ci przelewy24.pl, obs艂ugiwany przez firm臋 PayPro S.A. z siedzib膮 w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zam贸wienia rozpocz臋ta zostanie po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia oraz po wp艂yni臋ciu 艣rodk贸w na rachunek bankowy Sprzedawcy);

c. got贸wk膮 za pobraniem, p艂atno艣膰 Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zam贸wienia zostanie rozpocz臋ta po przes艂aniu Klientowi przez Sprzedawc臋 potwierdzenia przyj臋cia zam贸wienia);

4. Klient powinien dokona膰 p艂atno艣ci za Zam贸wienie w wysoko艣ci wynikaj膮cej z zawartej Umowy sprzeda偶y w terminie 2 dni roboczych, je偶eli wybra艂 form臋 przedp艂aty, okre艣lon膮 w 搂 5 ust. 3 a i b.

搂 6 Dostawa

1. Sprzedawca realizuje Dostaw臋 na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Sprzedawca jest zobowi膮zany dostarczy膰 Towar b臋d膮cy przedmiotem Umowy sprzeda偶y bez wad fizycznych i prawnych.

3. Zam贸wione Towary s膮 dostarczane do Klienta za po艣rednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zam贸wienia. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie jako Dostawcy adresem Dostawy b臋dzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie sk艂adania zam贸wienia.

4. Czas wysy艂ki Towar贸w wysy艂anych za po艣rednictwem Dostawcy wynosi nie wi臋cej ni偶 10 dni roboczych liczonych pocz膮wszy od dnia zawarcia Umowy sprzeda偶y.

5. Klient ma r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 wyboru odbioru osobistego Towaru na terenie Warszawy. Sprzedawca drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej pozostawiony w formularzu zam贸wienia zbiera deklaracj臋 Klienta dotycz膮c膮 wyboru Punktu Odbioru. Odbioru Towaru mo偶na dokona膰 w Punkcie Odbioru,

Punkt dermokosmetyczny Cosmedica:

- ul. Magiczna 22 Warszawa

- ul. Malczewskiego 48/50 Warszawa

- ul. Przyokopowa 33 Warszawa

od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 8.00-20.00 przez 5 dni od momentu wys艂ania przez Sprzedawc臋 drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej pozostawiony w formularzu zam贸wienia powiadomienia o gotowo艣ci Towaru do odbioru.

6. W dniu wys艂ania Towaru do Klienta (je艣li nie wybrano mo偶liwo艣ci osobistego odbioru Towaru, o kt贸rej mowa w ust. 6) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzaj膮ca nadanie przesy艂ki przez Sprzedawc臋.

7. Klient obowi膮zany jest zbada膰 dor臋czon膮 przesy艂k臋 w czasie i w spos贸b przyj臋ty przy przesy艂kach danego rodzaju. W przypadku ewentualnych uszkodze艅 mechanicznych Towaru (jego opakowania) zaleca si臋, by Klient za偶膮da艂 od kuriera dor臋czaj膮cego przesy艂k臋 sporz膮dzenia protoko艂u oraz by podpisa艂 protok贸艂. W szczeg贸lno艣ci, gdy opakowanie przesy艂ki nosi 艣lady uszkodzenia, zaleca si臋 by Klient przesy艂ki nie przyjmowa艂, a o zaistnia艂ej sytuacji niezw艂ocznie powiadomi艂 Sprzedawc臋 telefonicznie lub poczt膮 elektroniczn膮.

8. Sprzedawca, zgodnie z wol膮 Klienta, do艂膮cza do przesy艂ki b臋d膮cej przedmiotem Dostawy paragon albo faktur臋 VAT obejmuj膮c膮 dostarczane Towary.

9. W przypadku nieobecno艣ci Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy sk艂adaniu zam贸wienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie pr贸b臋 kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w kt贸rym Klient b臋dzie obecny. W przypadku zwrotnego odes艂ania zam贸wionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawc臋, Sprzedawca skontaktuje si臋 z Klientem drog膮 elektroniczn膮 lub telefonicznie, ustalaj膮c ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. Ponowne dor臋czenie Towaru mo偶e wi膮za膰 si臋 z dodatkowym kosztem, jaki Klient b臋dzie zobowi膮zany ponie艣膰 w zwi膮zku z Umow膮 sprzeda偶y, o czym zostanie uprzednio poinformowany.

搂 7 R臋kojmia

1. Sprzedawca zapewnia Dostaw臋 Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgl臋dem Klienta, je偶eli Towar ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 (r臋kojmia).

2. Je偶eli Towar ma wad臋, Klient mo偶e:

a. z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, chyba 偶e Sprzedawca niezw艂ocznie i bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wad臋 usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je偶eli Towar by艂 ju偶 wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawc臋 albo Sprzedawca nie uczyni艂 zado艣膰 obowi膮zkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wad. Klient mo偶e zamiast zaproponowanego przez Sprzedawc臋 usuni臋cia wady 偶膮da膰 wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru 偶膮da膰 usuni臋cia wady, chyba 偶e doprowadzenie rzeczy do zgodno艣ci z umow膮 w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w w por贸wnaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawc臋. Przy ocenie nadmierno艣ci koszt贸w uwzgl臋dnia si臋 warto艣膰 Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak偶e bierze si臋 pod uwag臋 niedogodno艣ci, na jakie nara偶a艂by Klienta inny spos贸b zaspokojenia.

b. 偶膮da膰 wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usuni臋cia wady. Sprzedawca jest obowi膮zany wymieni膰 Towar wadliwy na wolny od wad lub usun膮膰 wad臋 w rozs膮dnym czasie bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Klienta. Sprzedawca mo偶e odm贸wi膰 zado艣膰uczynienia 偶膮daniu Klienta, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y Towaru wadliwego w spos贸b wybrany przez Klienta jest niemo偶liwe lub w por贸wnaniu z drugim mo偶liwym sposobem doprowadzenia do zgodno艣ci z Umow膮 sprzeda偶y wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, kt贸ry wykonuje uprawnienia z tytu艂u r臋kojmi, jest obowi膮zany dostarczy膰 rzecz wadliw膮 na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta b臋d膮cego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytu艂u r臋kojmi, je偶eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up艂ywem dw贸ch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usuni臋cie wady lub wymian臋 Towaru na wolny od wad przedawnia si臋 z up艂ywem roku, lecz termin ten nie mo偶e zako艅czy膰 si臋 przed up艂ywem terminu okre艣lonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny z powodu wady Towaru. Je偶eli Klient 偶膮da艂 wymiany Towaru na wolny od wad lub usuni臋cia wady, termin do odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y lub z艂o偶enia o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny rozpoczyna si臋 z chwil膮 bezskutecznego up艂ywu terminu do wymiany Towaru lub usuni臋cia wady.

5. Wszelkie reklamacje zwi膮zane z Towarem lub realizacj膮 Umowy sprzeda偶y, Klient mo偶e kierowa膰 w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub adres e-mail: [email protected] Reklamacja z tytu艂u r臋kojmi Sprzedawcy za wady Towaru powinna zawiera膰 informacje o przyczynach reklamacji, 偶膮danie Klienta oraz informacje pozwalaj膮ce zidentyfikowa膰 Klienta i Towar, tj. numer zam贸wienia, dat臋 zakupu Towaru, imi臋 i nazwisko Klienta, dane adresowe Klienta, adres poczty elektronicznej Klienta. Reklamacj臋 mo偶na z艂o偶y膰 na formularzu, kt贸rego wz贸r zosta艂 zamieszczony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu.

6. Sprzedawca w ci膮gu 14 dni od dnia 偶膮dania zawieraj膮cego reklamacj臋, ustosunkuje si臋 do reklamacji Towaru lub reklamacji zwi膮zanej z realizacj膮 Umowy sprzeda偶y zg艂oszonej przez Klienta.

7. Reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu nale偶y dostarczy膰 lub przes艂a膰 na adres: E-Wellmedica; Annopol 3 budynek DC103-236 Warszawa. Sprzedawca rekomenduje Klientom dostarczanie reklamowanych Towar贸w zwyk艂膮 przesy艂k膮 pocztow膮 (za potwierdzeniem nadania).

8. Klient mo偶e zg艂osi膰 Sprzedawcy reklamacj臋 w zwi膮zku z korzystaniem z us艂ug nieodp艂atnych 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮 przez Sprzedawc臋. Reklamacja mo偶e by膰 z艂o偶ona w formie elektronicznej i przes艂ana na adres [email protected] W zg艂oszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrze膰 opis zaistnia艂ego problemu. Sprzedawca niezw艂ocznie, lecz nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

9. W post臋powaniu reklamacyjnym stosuje si臋 przepisy art. 556 i nast臋pne Kodeksu cywilnego.

10. Sprzedawca umo偶liwia Klientowi, b臋d膮cemu Konsumentem, skorzystanie z pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, w艂a艣ciwym dla Sprzedawcy jest Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, adres: ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, adres strony internetowej: http://www.wiih.org.pl.

搂 8 Gwarancja

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawc臋 mog膮 by膰 obj臋te gwarancj膮 udzielon膮 przez producenta Towaru b膮d藕 dystrybutora.

2. W wypadku Towar贸w obj臋tych gwarancj膮, informacja dotycz膮ca istnienia i tre艣ci gwarancji jest ka偶dorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

搂 9 Odst膮pienie od Umowy sprzeda偶y

1. Klient b臋d膮cy Konsumentem, kt贸ry zawar艂 Umow臋 sprzeda偶y, mo偶e w terminie 14 dni odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu do odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y rozpoczyna si臋 dla Umowy sprzeda偶y w wykonaniu kt贸rej przedsi臋biorca wydaje Towar 鈥 od obj臋cia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazan膮 przez niego osob臋 trzeci膮 inn膮 ni偶 przewo藕nik, a w przypadku gdy Umowa sprzeda偶y obejmuje wiele Towar贸w, kt贸re s膮 dostarczane osobno, partiami lub w cz臋艣ciach 鈥 od obj臋cia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub cz臋艣ci, dla pozosta艂ych um贸w 鈥 od dnia ich zawarcia.

3. Konsument mo偶e odst膮pi膰 od Umowy sprzeda偶y sk艂adaj膮c Sprzedawcy o艣wiadczenie o odst膮pieniu. O艣wiadczenie to mo偶e zosta膰 z艂o偶one przyk艂adowo pisemnie za potwierdzeniem odbioru na adres Sprzedawcy, za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. O艣wiadczenie mo偶na z艂o偶y膰 na formularzu, kt贸rego wz贸r zosta艂 zamieszczony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem.

4. Sprzedawca niezw艂ocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza z艂o偶onego za po艣rednictwem strony internetowej.

5. W przypadku odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y, jest ona uwa偶ana za niezawart膮.

6. Je艣li Konsument z艂o偶y艂 o艣wiadczenie o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y zanim Sprzedawca przyj膮艂 jego ofert臋, oferta przestaje wi膮za膰.

7. Sprzedawca ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia Konsumenta o odst膮pieniu od Umowy sprzeda偶y, zwr贸ci膰 mu wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odes艂ania Towaru, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.

8. Je偶eli Konsument korzystaj膮cy z prawa do odst膮pienia wybra艂 spos贸b dostarczenia Towaru inny ni偶 najta艅szy, zwyk艂y spos贸b Dostawy oferowany przez Sprzedawc臋, Sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.

9. Konsument ma obowi膮zek zwr贸ci膰 Towar Sprzedawcy niezw艂ocznie, jednak nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od Umowy sprzeda偶y. Do zachowania terminu wystarczy odes艂anie Towaru na adres Sprzedawcy przed up艂ywem tego terminu.

10. Zwracany Towar nale偶y dostarczy膰 lub przes艂a膰 na adres magazynu sklepu: E-Wellmedica; Annopol 3 budynek DC1 03-236 Warszawa.

11. W wypadku odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y Klient b臋d膮cy Konsumentem ponosi tylko bezpo艣rednie koszty zwrotu Towaru.

12. Konsument ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Towaru b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza spos贸b konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

13. Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu zap艂aty, jakiego u偶y艂 Konsument chyba, 偶e Konsument wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b zwrotu, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami.

14. Prawo odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y nie przys艂uguje Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem w odniesieniu do um贸w w kt贸rych Towarem jest rzecz ulegaj膮ca szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia, o czym zosta艂 poinformowany na Stronie Sklepu Internetowego.

15. Prawo odst膮pienia od Umowy sprzeda偶y nie przys艂uguje Klientowi b臋d膮cemu Konsumentem w odniesieniu do um贸w, w kt贸rych Towarem jest rzecz dostarczana w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rej po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu.

16. Towar b臋d膮cy Produktem leczniczym lub wyrobem medycznym nie podlega zwrotowi, za wyj膮tkiem sytuacji gdy powodem zwrotu jest wada jako艣ciowa, niew艂a艣ciwe wydanie lub sfa艂szowanie Produktu leczniczego.

搂 10 Us艂ugi nieodp艂atne

1. Sprzedawca 艣wiadczy na rzecz Klient贸w, drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi nieodp艂atne:

a. Formularz kontaktowy;

b. Newsletter;

c. Prowadzenie Konta Klienta;

d. Zamieszczanie opinii.

2. Us艂ugi wskazane w 搂 10 ust. 1 powy偶ej 艣wiadczone s膮 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dob臋.

3. Sprzedawca zastrzega sobie mo偶liwo艣膰 wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dost臋pu do wybranych wymienionych us艂ug, o czym poinformuje Klient贸w w spos贸b w艂a艣ciwy dla zmiany Regulaminu.

4. Us艂uga Formularz kontaktowy polega na wys艂aniu, za pomoc膮 adresu e-mail: [email protected] na Stronie Internetowej Sklepu wiadomo艣ci do Sprzedawcy.

5. Rezygnacja z us艂ugi nieodp艂atnej Formularz kontaktowy mo偶liwa jest w ka偶dej chwili i polega na zaprzestaniu wysy艂ania zapyta艅 do Sprzedawcy.

6. Z us艂ugi Newsletter mo偶e skorzysta膰 ka偶dy Klient, kt贸ry wprowadzi sw贸j adres poczty elektronicznej, wykorzystuj膮c w tym celu formularz rejestracyjny udost臋pniony przez Sprzedawc臋 na Stronie Internetowej Sklepu. Po przes艂aniu wype艂nionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezw艂ocznie, drog膮 elektroniczn膮 na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania si臋 na subskrypcj臋 Newsletter. Z chwil膮 aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o 艣wiadczenie drog膮 elektroniczn膮 us艂ugi Newsletter.

7. Klient mo偶e dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczy膰 odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji us艂ugi Newsletter. Zaznaczenie subskrypcji us艂ugi Newsletter przez Klienta jest dobrowolne.

8. Us艂uga Newsletter polega na przesy艂aniu przez Sprzedawc臋, na adres poczty elektronicznej, podany przez Klienta, wiadomo艣ci w formie elektronicznej zawieraj膮cej informacje o nowych produktach lub us艂ugach znajduj膮cych si臋 w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesy艂any jest przez Sprzedawc臋 do wszystkich Klient贸w, kt贸rzy dokonali subskrypcji i uprzednio wyrazili na to stosown膮 zgod臋.

9. Ka偶dy Newsletter kierowany do danych Klient贸w zawiera w szczeg贸lno艣ci: informacj臋 o nadawcy, wype艂nione pole 鈥瀟emat鈥 okre艣laj膮ce tre艣膰 przesy艂ki oraz informacj臋 o mo偶liwo艣ci i sposobie rezygnacji z us艂ugi nieodp艂atnej Newsletter.

10. Klient mo偶e w ka偶dej chwili zrezygnowa膰 z otrzymywania us艂ugi Newsletter przez wypisanie si臋 z subskrypcji za po艣rednictwem odno艣nika zamieszczonego w ka偶dej wiadomo艣ci elektronicznej wys艂anej w ramach us艂ugi Newsletter, b膮d藕 te偶 za po艣rednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.

11. Us艂uga Prowadzenie Konta Klienta dost臋pna jest po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udost臋pnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej Sklepu, umo偶liwiaj膮cego Klientowi modyfikacje danych, kt贸re poda艂 podczas Rejestracji, jak te偶 艣ledzenia stanu realizacji zam贸wie艅 oraz historii zam贸wie艅 ju偶 zrealizowanych.

12. Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji, mo偶e zg艂osi膰 偶膮danie usuni臋cia Konta Klienta Sprzedawcy przy czym w przypadku zg艂oszenia 偶膮dania usuni臋cia Konta Klienta przez Sprzedawc臋, mo偶e ono zosta膰 usuni臋te do 14 dni roboczych od zg艂oszenia Sprzedawcy takiego 偶膮dania.

13. Us艂uga Zamieszczanie opinii polega na umo偶liwieniu przez Sprzedawc臋 Klientom posiadaj膮cym Konto Klienta publikacji na Stronie Internetowej Sklepu indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotycz膮cych w szczeg贸lno艣ci dostarczanych przez Sprzedawc臋 Towar贸w.

14. Rezygnacja z us艂ugi Zamieszczanie opinii mo偶liwa jest w ka偶dej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania tre艣ci przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu.

15. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych, w przypadku dzia艂ania przez Klienta na szkod臋 Sprzedawcy lub innych Klient贸w, naruszenia przez Klienta przepis贸w prawa lub postanowie艅 Regulaminu, a tak偶e, gdy zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych jest uzasadnione wzgl臋dami bezpiecze艅stwa - w szczeg贸lno艣ci: prze艂amywaniem przez Klienta zabezpiecze艅 Strony Internetowej Sklepu lub innymi dzia艂aniami hackerskimi. Zablokowanie dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezb臋dny do rozwi膮zania kwestii stanowi膮cej podstaw臋 zablokowania dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dost臋pu do Konta Klienta i us艂ug nieodp艂atnych drog膮 elektroniczn膮 na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

搂 11 Odpowiedzialno艣膰 Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego tre艣ci

1. Zamieszczaj膮c tre艣ci oraz udost臋pniaj膮c je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania tre艣ci. Zamieszczane tre艣ci nie wyra偶aj膮 pogl膮d贸w Sprzedawcy i nie powinny by膰 uto偶samiane z jego dzia艂alno艣ci膮. Sprzedawca nie jest dostawc膮 tre艣ci, a jedynie podmiotem, kt贸ry zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.

2. Klient o艣wiadcza, 偶e:

a. jest uprawniony do korzystania z autorskich praw maj膮tkowych, praw w艂asno艣ci przemys艂owej i/lub praw pokrewnych do 鈥 odpowiednio - utwor贸w, przedmiot贸w praw w艂asno艣ci przemys艂owej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiot贸w praw pokrewnych, kt贸re sk艂adaj膮 si臋 na tre艣ci;

b. umieszczenie oraz udost臋pnienie w ramach us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂 10 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotycz膮cych os贸b trzecich nast膮pi艂o w spos贸b legalny, dobrowolny oraz za zgod膮 os贸b, kt贸rych one dotycz膮;

c. wyra偶a zgod臋 na wgl膮d do opublikowanych tre艣ci przez innych Klient贸w oraz Sprzedawc臋, jak r贸wnie偶 upowa偶nia Sprzedawc臋 do ich wykorzystania nieodp艂atnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;

d. wyra偶a zgod臋 na dokonywanie opracowa艅 utwor贸w w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3. Klient nie jest uprawniony do:

a. zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂 10 Regulaminu, danych osobowych os贸b trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku os贸b trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;

b. zamieszczania w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂 10 Regulaminu, tre艣ci o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 za zamieszczane przez Klient贸w tre艣ci pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z 搂 12 Regulaminu.

5. Zabronione jest zamieszczanie przez Klient贸w w ramach korzystania z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂 10 Regulaminu, tre艣ci kt贸re mog艂yby w szczeg贸lno艣ci:

a. zosta膰 zamieszczane w z艂ej wierze, np. z zamiarem naruszenia d贸br osobistych os贸b trzecich;

b. narusza膰 jakiekolwiek prawa os贸b trzecich, w tym prawa zwi膮zane z ochron膮 praw autorskich i praw pokrewnych, ochron膮 praw w艂asno艣ci przemys艂owej, tajemnic膮 przedsi臋biorstwa lub maj膮ce zwi膮zek ze zobowi膮zaniami o zachowaniu poufno艣ci;

c. posiada膰 charakter obra藕liwy b膮d藕 stanowi膰 gro藕b臋 skierowan膮 do innych os贸b, zawiera艂yby s艂ownictwo naruszaj膮ce dobre obyczaje (np. poprzez u偶ycie wulgaryzm贸w lub okre艣le艅 powszechnie uznawanych za obra藕liwe);

d. pozostawa膰 w sprzeczno艣ci z interesem Sprzedawcy;

e. narusza膰 w inny spos贸b postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowi膮zuj膮cego prawa, normy spo艂eczne lub obyczajowe.

6. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z 搂 12 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania tre艣ci zamieszczanych przez Klient贸w w ramach korzystania przez nich z us艂ug, o kt贸rych mowa w 搂 10 Regulaminu, w szczeg贸lno艣ci w odniesieniu do tre艣ci, co do kt贸rych, opieraj膮c si臋 na doniesieniach os贸b trzecich lub odpowiednich organ贸w, stwierdzono, 偶e mog膮 one stanowi膰 naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. Sprzedawca nie prowadzi bie偶膮cej kontroli zamieszczanych tre艣ci.

7. Klient wyra偶a zgod臋 na nieodp艂atne wykorzystywanie przez Sprzedawc臋 umieszczonych przez niego tre艣ci w ramach Strony Internetowej Sklepu.

搂 12 Zg艂aszanie zagro偶enia lub naruszenia praw

1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, i偶 tre艣膰 publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralno艣膰, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnic臋 chronion膮 prawem lub na podstawie zobowi膮zania, mo偶e powiadomi膰 Sprzedawc臋 o potencjalnym naruszeniu.

2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu podejmuje niezw艂oczne dzia艂ania maj膮ce na celu usuni臋cie ze Strony Internetowej Sklepu tre艣ci b臋d膮cych przyczyn膮 naruszenia.

3. W sytuacji, w kt贸rej tre艣膰 publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza dobra osobiste Klienta lub innej osoby, zastosowanie znajduj膮 postanowienia Polityki Prywatno艣ci.

搂 13 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

1. Sprzedawca zapewnia, 偶e przetwarza dane osobowe Klienta w celu prawid艂owej realizacji zawartej Umowy sprzeda偶y oraz 艣wiadczenia us艂ug na jak najwy偶szym poziomie, na zasadach i w celu okre艣lonym w Umowie sprzeda偶y, zgodnie z powszechnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych, w tym zgodnie z Rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych 鈥 鈥濺ODO鈥).

2. W celu zapewnienia bezpiecze艅stwa Klient贸w Sprzedawca podejmuje 艣rodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagro偶enia bezpiecze艅stwa 艣wiadczonych us艂ug.

3. Szczeg贸艂owe zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klient贸w zosta艂y zamieszczone w Polityce Prywatno艣ci dost臋pnej na Stronie Internetowej Sprzedawcy.

4. Dane osobowe Klient贸w przetwarzane s膮 zgodnie z przepisami Rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og贸lne rozporz膮dzenie o ochronie danych) (dalej 鈥濺ODO鈥) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.

5. Wsp贸艂administratorem Twoich danych osobowych jest Sprzedawca, z kt贸rym mo偶na skontaktowa膰 si臋 przesy艂aj膮c e 鈥 mail na adres: [email protected] a tak偶e za po艣rednictwem poczty tradycyjnej, pod wskazanym adresem siedziby Sprzedawcy.

6. Dane osobowe b臋d膮 przetwarzane w nast臋puj膮cych celach:

a. marketingowych oraz wyra偶enia przez Klienta opinii o zawartej Umowie, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

b. wykonania Umowy Sprzeda偶y lub podj臋cia dzia艂a艅 na 偶膮danie osoby, kt贸rej dane dotycz膮, przed zawarciem w/w um贸w oraz 艣wiadczenia us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w zakresie wskazanym w 搂 10 w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

c. prowadzenia ksi膮g podatkowych lub rachunkowych, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 86 搂 1 Ordynacji podatkowej;

d. marketingu bezpo艣redniego, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, umo偶liwienia Klientowi korzystania ze strony www. Sklepu i zapewnienie jej prawid艂owego dzia艂ania, prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Sklepie oraz cel贸w wynikaj膮cych z prawnie uzasadnionych interes贸w realizowanych przez administratora lub przez stron臋 trzeci膮 w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

7. Dane wskazane przez Klient贸w w toku Rejestracji celem utworzenia Konta Klienta udost臋pnione przez osoby fizyczne w czasie dzia艂alno艣ci Sklepu Internetowego oraz Apteki Internetowej udost臋pniane s膮 do wykorzystania sp贸艂ce E-Cosmedica prowadz膮cej Aptek臋 Internetow膮 oraz sp贸艂ce E-Wellmedica prowadz膮cej Sklep Internetowy celem umo偶liwienia Klientom skorzystania w ramach jednego Konta Klienta z oferty Sprzedawc贸w.

8. W zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, kt贸rej dane dotycz膮 przys艂uguj膮 nast臋puj膮ce prawa do: dost臋pu do danych, sprostowania danych, usuni臋cia danych, ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. Prawa te przys艂uguj膮 w przypadkach i w zakresie przewidzianym przez obowi膮zuj膮ce przepisy prawa. W zwi膮zku z przetwarzaniem danych przys艂uguje r贸wnie偶 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych.

9. Dane osobowe, mog膮 by膰 udost臋pnione podmiotom upowa偶nionym na podstawie przepis贸w powszechnie obowi膮zuj膮cego prawa w szczeg贸lno艣ci instytucjom uprawnionym do kontroli dzia艂alno艣ci Sprzedawcy lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepis贸w prawa.

10. Okres przetwarzania danych przez Sprzedawc臋 zale偶y od celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane s膮:

a. przez czas 艣wiadczenia us艂ugi,

b. do momentu wycofania zgody,

c. do czasu zg艂oszenia skutecznego sprzeciwu wzgl臋dem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstaw膮 prawn膮 przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy;

d. przez okres niezb臋dny do wykonania, rozwi膮zania lub wyga艣ni臋cia w inny spos贸b zawartej Umowy Sprzeda偶y lub umowy o 艣wiadczenie Us艂ugi Elektronicznej;

e. przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie d艂u偶ej jednak ni偶 przez okres przedawnienia roszcze艅 Administratora w stosunku do osoby, kt贸rej dane dotycz膮, z tytu艂u prowadzonej przez Administratora dzia艂alno艣ci gospodarczej. Okres przedawnienia okre艣laj膮 przepisy prawa, w szczeg贸lno艣ci kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszcze艅 zwi膮zanych z prowadzeniem dzia艂alno艣ci gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzeda偶y dwa lata);

f. przez okres wymagany przepisami prawa nakazuj膮cymi Administratorowi przechowywanie ksi膮g podatkowych (do czasu up艂ywu okresu przedawnienia zobowi膮zania podatkowego, chyba 偶e ustawy podatkowe stanowi膮 inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licz膮c od pocz膮tku roku nast臋puj膮cego po roku obrotowym, kt贸rego dane dotycz膮).

11. Okres przetwarzania danych mo偶e by膰 przed艂u偶ony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezb臋dne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim b臋d膮 wymaga膰 tego przepisy prawa. Po up艂ywie okresu przetwarzania, dane s膮 nieodwracalnie usuwane.

12. W oparciu o dane osobowe os贸b, Sprzedawca b臋dzie podejmowa艂 zautomatyzowane decyzje, w tym decyzje b臋d膮ce wynikiem profilowania.

搂 14 Rozwi膮zanie umowy (nie dotyczy Um贸w sprzeda偶y)

1. Zar贸wno Klient, jak i Sprzedawca, mog膮 rozwi膮za膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w ka偶dym czasie i bez podania przyczyn, z zastrze偶eniem zachowania praw nabytych przez drug膮 stron臋 przed rozwi膮zaniem ww. umowy oraz postanowie艅 poni偶ej.

2. Klient, kt贸ry dokona艂 Rejestracji, rozwi膮zuje umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 poprzez wys艂anie do Sprzedawcy stosownego o艣wiadczenia woli, przy u偶yciu dowolnego 艣rodka komunikacji na odleg艂o艣膰, umo偶liwiaj膮cego zapoznanie si臋 Sprzedawcy z o艣wiadczeniem woli Klienta.

3. Sprzedawca wypowiada umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 poprzez wys艂anie do Klienta stosownego o艣wiadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji. [email protected] a tak偶e za po艣rednictwem poczty tradycyjnej, pod wskazanym adresem siedziby Sprzedawcy.

4. Do rozwi膮zania umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 dojdzie w przypadku wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta zar贸wno wobec przetwarzania danych przez Sprzedawc臋 lub Wsp贸艂administratora. Wycofanie zgody nie wp艂ywa na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

5. Wycofanie zgody, o kt贸rej mowa w ust. 4 jest r贸wnoznaczne z 偶膮daniem usuni臋cia danych osobowych oraz usuni臋cia Konta Klienta.

搂 15 Postanowienia ko艅cowe

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 z tytu艂u niewykonania lub nienale偶ytego wykonania umowy, z tym zastrze偶eniem, 偶e w przypadku um贸w zawieranych z Klientami b臋d膮cymi Przedsi臋biorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialno艣膰 tylko w przypadku umy艣lnego wyrz膮dzenia szkody i w granicach rzeczywi艣cie poniesionych strat przez Klienta b臋d膮cego Przedsi臋biorc膮.

2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialno艣ci za szkody powsta艂e w nast臋pstwie przerwy lub nieprawid艂owo艣ci w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego zaistnia艂e z przyczyn od niego niezale偶nych.

3. Tre艣膰 niniejszego Regulaminu mo偶e zosta膰 utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na no艣niku lub pobranie w ka偶dej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.

4. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzeda偶y, Strony b臋d膮 d膮偶y艂y do rozwi膮zania sprawy polubownie. Prawem w艂a艣ciwym dla rozstrzygania wszelkich spor贸w powsta艂ych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

5. Sprzedawca informuje Klienta b臋d膮cego Konsumentem o mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅. Zasady dost臋pu do tych procedur dost臋pne s膮 w siedzibach lub na stronach internetowych podmiot贸w uprawnionych do pozas膮dowego rozpatrywania spor贸w. Mog膮 nimi by膰 w szczeg贸lno艣ci rzecznicy praw konsumenta lub Wojew贸dzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, kt贸rych lista jest dost臋pna na stronie internetowej Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w.

6. Zgodnie z rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie internetowego systemu rozstrzygania spor贸w konsumenckich oraz zmiany rozporz膮dzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporz膮dzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Klient ma mo偶liwo艣膰 korzystania z platformy do rozstrzygania spor贸w zaistnia艂ych pomi臋dzy Klientem a Sprzedawc膮. Sprzedawca informuje, 偶e pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dost臋pna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania spor贸w pomi臋dzy konsumentami i przedsi臋biorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zam贸wienia przyj臋te przez Sprzedawc臋 do realizacji przed dniem wej艣cia w 偶ycie nowego Regulaminu s膮 realizowane na podstawie Regulaminu, kt贸ry obowi膮zywa艂 w dniu sk艂adania zam贸wienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w 偶ycie w terminie 7 dni od dnia jego opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wej艣ciem w 偶ycie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomoc膮 wiadomo艣ci przes艂anej drog膮 elektroniczn膮 zawieraj膮cej odno艣nik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej tre艣ci Regulaminu, obowi膮zany jest zawiadomi膰 o tym fakcie Sprzedawc臋, co skutkuje rozwi膮zaniem umowy zgodnie z postanowieniami 搂14 Regulaminu.

8. Umowy ze Sprzedawc膮 zawierane s膮 w j臋zyku polskim.

9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maj膮 przepisy obowi膮zuj膮cego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2017.1219), Ustawy o prawach konsumenta oraz inne w艂a艣ciwe przepisy prawa polskiego.

10. Regulamin wchodzi w 偶ycie z dniem 28 marca 2022 roku.